«Άρης» «επιστρέφει» στον Cartel Τεχνοχώρο για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων, μέχρι 29 Δεκεμβρίου.

2019-12-02 14:16

Το έργο της Σοφίας Αδαμίδου, σε σκηνοθεσία Βασίλη Μπισμπίκη και τον Τάσο Σωτηράκη στον ρόλο του Άρη, αγαπήθηκε και συγκίνησε κοινό και κριτικούς. Παρουσιάστηκε στον Cartel  Τεχνοχώρο για δύο σεζόν και σε περισσότερες από 30 πόλεις και Φεστιβάλ, στην Ελλάδα και την Κύπρο. Κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 19:00.  «Εγώ είμαι. Δεν υπάρχω, αλλά υπάρχω. Δεν ζω, αλλά ζω. Δεν έχω σάρκα και οστά... δεν τα χρειάζομαι. Εσείς με κρατάτε εδώ. Με τα θετικά σας λόγια, αλλά και τα αρνητικά. Δεν έχω ησυχάσει ως νεκρός... αλλά μήπως έζησα ήσυχος και ως ζωντανός; Ο καθένας από την πλευρά που το βλέπει, από την πλευρά που τάσσει εαυτόν... Είναι τιμή πάντως να με βρίζει ο εχθρός...σημαίνει ότι με φοβάται.» (απόσπασμα από την παράσταση) Ο ηθοποιός Θ. Τσουανάτος και ο μικρός Π. Φλωράκης «έδωσαν» τις φωνές τους. Μουσική: Villagers of Ioannina City (VIC). Το τραγούδι «Άρη μου», σε στίχους Αγ. Κλάρα, μελοποίησε και ερμηνεύει η Ερωφίλη. Το μουσικό κομμάτι της έναρξης και του τέλους είναι του Β. Καραγιάννη Cartel Τεχνοχώρος  Αγ. Άννης & Μικέλη 4  Βοτανικός -Στάση μετρό Ελαιώνας τηλ. 693989 8258