After 2

 

ANNA TODD

AFTER (2)  Μετά τη σύγκρουση

Τελειώνοντας με την κριτική του πρώτου βιβλίου της ANNA TODD, «AFTER» είχα σχολιάσει ότι τα βιβλία με συνέχειες με ανησυχούν, και δεν έπεσα έξω. Αν η συγγραφέας είχε αρκεστεί να γράψει άλλες 100 ή και 200 σελίδες στο πρώτο βιβλίο ώστε να δώσει τις απαιτούμενες εξηγήσεις ο ήρωας στην ηρωίδα και να ζήσουν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα, θα μπορούσε να θεωρηθεί ένα ωραίο, πικάντικο βιβλίο. (Βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί η ηρωίδα να συγχωρέσει τον απαράδεκτο αλλά γοητευτικό Χάρντι, μετά από το έγκλημα του εναντίον της, τέτοιους άντρες όσο και να τους αγαπάς, όσο και να ξέρεις ότι θα είσαι δυστυχισμένη μακριά τους  δεν μπορείς να τους συγχωρέσεις, οπότε καλύτερα να κρατάς αποστάσεις και να τους βγάζεις από τη ζωή σου, λέει η λογική, όμως η καρδιά;)

Στο δεύτερο βιβλίο λοιπόν, έχουμε ένα μετανιωμένο και πληγωμένο από τον έρωτα και τα σφάλματα του ήρωα, και μια ερωτευμένη και μπερδεμένη ηρωίδα που κάνουν κύκλους ο ένας γύρω από τον άλλο, καταλήγουν μαζί για να τσακωθούν λίγο αργότερα και να χωρίσουν αφού προηγηθούν καυγάδες μέσα στην ένταση. Οι παρεξηγήσεις και τα λάθη συνεχόμενα, σε βαθμό να σε κάνουν να αναρωτηθείς πότε θα βρουν μια στιγμή ησυχίας αυτά τα παιδιά. (Πφφφφ). Ενώ δε λείπουν και τα σαμποτάζ από τρίτα πρόσωπα. Η συγγραφέας έχει αγαπήσει τους ήρωες της και δε θέλει να δώσει τέλος στο βιβλίο, (το AFTER αποτελείται από 4 βιβλία, οπότε έχουμε μέλλον), επιπλέον θέλει να πείσει το αναγνωστικό κοινό ότι ο έρωτας δεν είναι μόνο γυναικεία υπόθεση και ότι μπορούν να ερωτευτούν και οι πιο αναίσθητοι και τραχείς άντρες, γι αυτό το λόγο (υποθέτω) υπάρχουν κομμάτια τα οποία αφηγείται ο Χάρντι αντί της Τερέσας, για να μην υπάρχει αμφιβολία για το πώς νιώθει .

Η αλήθεια είναι ότι με τα βάσανα που κουβαλάει ο παρεξηγημένος Χάρντι από την παιδική του ηλικία, και όλα όσα έχουν διαμορφώσει τον χαρακτήρα του δεν είναι εύκολο να δώσει εξηγήσεις και να προχωρήσει στη ζωή  μαζί με την καλή του έτσι απλά. Όμως το ένα λάθος διαδέχεται το άλλο και είναι στιγμές που τα πράγματα φαίνεται να μη διορθώνονται…

Μαίρη Β